FAQ Coloco

  • + 900 medewerkers
  • + 166 winkels
  • + 7.000 producten

Zoek een winkel

Hoe kan ik mij inschrijven voor de Coloco Club?

Je kan op twee manieren lid worden van onze club. In onze winkels: door aan de kassa een clubkaart te vragen en een e-mailadres naar keuze op te geven. Dit e-mailadres moet je zowel in de winkel als via een bevestigingsmail valideren. Na de validatie kan je meteen standaardpunten verzamelen (1 punt per aankoopschijf van €2). Indien je echter wil genieten van alle exclusieve voordelen van de Coloco Club (o.a. een welkomstgeschenk) dien je eerst jouw profiel te vervolledigen. Hiervoor krijg je een automatische e-mail toegestuurd nadat je je e-mailadres hebt bevestigd. 

Tweede mogelijkheid om lid te worden is ‘online’ via www.tomandco.com of www.coloco.club. Indien je nog geen Coloco-kaart hebt, kan je je toch al online registreren. Maak een account aan en volg de stappen van het registratieproces. Bij je eerst volgende bezoek aan onze winkel vraag je een Coloco clubkaart aan de kassa. Eenmaal thuis kan je jouw kaartnummer aanvullen in je reeds online gecreërde profiel.

Ik wil mij inschrijven voor de Coloco Club, maar heb geen e-mailadres. Kan ik mij toch inschrijven ? 

Wens je een Coloco-kaart te ontvangen, maar heb je geen e-mailadres? Dan kunnen onze medewerkers een kaart aanmaken met een e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw kaartnummer. Zo kan je toch profiteren van de standaard puntentelling wanneer je afrekent aan de kassa. Van de exclusieve clubvoordelen kan je helaas enkel genieten indien je een online profiel aanmaakt.

Ik heb mijn kaart verloren of mijn kaart is gestolen, wat nu?

Geen paniek. Onze medewerkers in een Tom&Co-winkel kunnen je identificeren in het systeem aan de hand van je naam, voornaam, e-mail en postcode. We zoeken jouw profiel op en jouw kaart wordt gratis vervangen. De punten van op de verloren/gestolen kaart worden automatisch overgezet naar de nieuwe.

Ik heb mijn kaart niet bij in de winkel, kan ik toch punten verzamelen?

Ben je je kaart vergeten? Dan zullen onze medewerkers in de winkel jou identificieren aan de hand van je naam, voornaam, e-mail of postcode in het systeem. Alle klantgegevens zullen immers in iedere Tom&Co winkel terug te vinden zijn. De punten worden dan toegevoegd aan je account bij het afrekenen aan de kassa.

Hoelang blijven de punten op mijn kaart geldig?

Indien je gedurende een periode van 12 maanden jouw kaart niet hebt gebruikt, wordt deze geannuleerd. De verzamelde punten en kortingsbonnen worden eveneens geannuleerd. Binnen de 3 maanden voor het verstrijken van je punten, ontvang je een herinnering. Zo krijg je de kans om alsnog je verzamelde punten op te gebruiken.

Is de kaart cumulabel met andere promoties?

De Coloco clubkaart is cumulabel met ons 9+1 gratis programma alsook met onze lopende promoties. Er kunnen geen punten verkregen worden op het merk Pet’s Budget, levende dieren, cadeaukaarten en onze diensten.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de club?

Je kan je te allen tijde uitschrijven voor de club via je online profiel. Onder het tabblad ‘mijn informatie’ kan je jouw online profiel verwijderen. Opgelet, je profiel is dan definitief verwijderd en valt niet meer te recuperen. Het volstaat om jouw kaart daarna door te knippen (om misbruik te vermijden) en de kaart weg te gooien.