Opmerkingen en suggesties voor een betere service

Jouw opmerkingen voor een betere service

Ben je niet tevreden over de kwaliteit van een van onze producten? Heb je een opmerking of suggestie die kan helpen om onze klantenservice te verbeteren? Wil je een klacht indienen?

Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

  • In de winkel:
    In de winkel zelf kun je een van onze tientallen medewerkers rechtstreeks aanspreken. Hij of zij zal al het mogelijke doen om aan je verzoek te voldoen.
  • Via deze website:
    Vul onderstaand formulier in. Wij zullen je zo snel mogelijk een antwoord sturen.
  • Telefonisch:
    Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag van 8u00 tot 12u00 en 13u00 tot 17u00 op het nummer 02 412 82 95. Vanuit het buitenland vorm je het nummer +32 2 412 82 95.
  • Per fax:
    Je kunt ons een fax sturen op het nummer 02 412 82 99.
  • Per post:
    Aniserco NV
    Klantendienst Tom&Co
    Zoning 4 - Broekooi 120 - Building A
    B-1730 Asse

*
*
Gelieve tenslotte hier je gegevens in te vullen, zodat wij je van een antwoord kunnen voorzien:
Aanspreking
*
*
*
*
*